هدف از کنگره بین المللی جامعه درموسکوپی در سال 2018 توجه جدی تر به درموسکوپی از طریق نگاهی عمیق به توسعه ها و جهت گیری ها در زمینه درموسکوپی و سایر تکنیک های تصویر برداری پوستی است.

دروانا:

محل برگزاری: تسالونیکی- یونان

تاریخ برگزاری: 14-16 جون 2018

آخرین مهلت ارسال پروپوزال: 13 جون 2018

اولین کنگره بین المللی جامعه درموسکوپی در سال 2006 در کشور ایتالیا برگزار شد. بعد از آن، جامعه بین المللی درموسکوپی هر سه سال یکبار کنگره های جهانی در کشور های مختلف ترتیب دادند. در کنگره اخیر در سال 2015، بیش از 1000 شرکت کننده حضور داشتند.

هدف از کنگره بین المللی جامعه درموسکوپی در سال 2018 توجه جدی تر به درموسکوپی از طریق نگاهی عمیق به توسعه ها و جهت گیری ها در زمینه درموسکوپی و سایر تکنیک های تصویر برداری پوستی است. این کنگره مشارکتی امکان ارتباط مستقیم پزشکان، متخصصان، محققان و نمایندگان را فراهم می کند تا بدین ترتیب موفقیت هر شرکت کننده را تضمین نماید. متخصصین پوست و مو بین المللی به منظور به اشتراک گذاشتن دانش از طریق سخنرانی ها و بحث در مورد مسیر های جدید در مورد تصویر برداری پوستی و روش های تشخیصی به این کنفرانس دعوت می شوند. علاوه بر این، فضاهای اجتماعی این فرصت را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد تا تعاملی با متخصصین برجسته و دیگر شرکت کنندگان داشته باشند.

پس از تلاش های طولانی مدت، ما خوشحال هستیم که یک برنامه علمی جذاب را به شما ارائه می دهیم که هر دو جنبه های قدیمی و نوآورانه در تشخیص و کنترل سرطان پوست را پوشش می دهد. علاوه بر این، یک بخش مهم از این برنامه استفاده از درموسکوپی در بیماری های عفونی و التهابی و بیماری های مربوط به مو است. در این کنفرانس چندین جلسه به بررسی سایر روش های تصویر برداری مانند روش کونفوکال میکروسکوپی و توموگرافی انسجام نوری می پردازد.

کنگره جهانی درموسکوپی یک برنامه علمی فوق العاده است که تمام موضوعات مرتبط با درموسکوپی، تصویر برداری پوستی و کنترل سرطان پوست را پوشش می دهد. در این نشست امکان آشنایی با پیشرفت های اخیر در این زمینه، تبادل تجارب بالینی و تحقیق در این زمینه و ارتباط با همکاران متخصص پوست از سراسر جهان وجود دارد.

در دنیای در حال رشد ما که با از دست رفتن یا تغییر 80 درصد از مشاغل موجود همراه است، امیدواریم درموسکوپی و تکنیک های مربوط به آن موقعیت و محبوبیت خود را در جامعه پزشکی حفظ کنند.

برگرفته از: وبسایت https://www.worldconferencealerts.com

مطالب زیر را بخوانید

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه