ترمیم اسکار شامل مجموعه ای روش های درمانی به منظور بهبود ظاهر اسکارهای پوستی می شود.
شکاف لب و کام یک نقص مادرزادی است که در آن برشی غیر معمول در لب بالایی یا سقف دهان کودک ایجاد می شود که مشکلاتی را به دنبال دارد. مشکلات ناشی از شکاف لب و کام، علل و درمان آن در این مقاله مطالعه می شود.
جراحی ترمیم اسکار از جمله روش های جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر انواع گوناگون اسکار انجام می شود. در این مقاله نکاتی را پیرامون جراحی ترمیم اسکار بررسی می کنیم.
امروزه علاوه بر رژیم های غذایی و ورزشی موجود برای تناسب اندام، روش های جراحی متعددی بدین منظورانجام می گیرند که هر یک به طریقی به بهبود ظاهر بخش های مختلف بدن و افزایش اعتماد به نفس فرد کمک می کنند. دکتر محمد حاتمی متخصص جراحی عمومی در این مقاله ما را با برخی از جراحی های زیبایی بدن آشنا می نمایند.
جراحی پلاستیک مردان شامل روش هایی هستند که مردان به منظور بهبود ظاهر خود تمایل به انجام آن ها دارند. جراحی پلاستیک مردان مانند روش هایی که در خانم ها به کار گرفته می شود، می تواند شامل جراحی کاشت مو، جراحی لیفت صورت و لیفت گردن، جوانسازی پوست صورت و تغییر شکل بعضی از اجزای صورت باشد.
جراحی پلاستیک اسکار چیست؟ جراحی پلاستیک اسکار به منظور ترمیم و از بین بردن جای زخم، جای جوش، بخیه یا سوختگی که اصطلاحا به آنها اسکار زخم، اسکار آکنه، اسکار بخیه و اسکار سوختگی گفته می شود، انجام می گیرد. با توجه به نوع و اندازه اسکار روش های جراحی پلاستیک مختلفی برای ترمیم اسکار انجام می شود. در ادامه جزئیات جراحی پلاستیک اسکار را مطالعه نمائید.

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه