این دارو برای پیشگیری از بستری شدن افرادی تصویب شده است که بخش پایینی قلب آنها به خوبی منقبض نمی شود و قلب نمی تواند خون را به اندازه کافی به بقیه قسمت های بدن پمپ کند. بر اساس گفته FDA شایع ترین دلایلی که منجر به نارسایی قلبی می شوند بیماری های قلبی و فشار خون بالاست که به قلب آسیب می زند.

5.1 میلیون نفر در آمریکا دچار نارسایی قلبی هستند و این سبب می شود که این بیماری یکی از دلایل عمده ناتوانی و مرگ و میر محسوب شود.

بر اساس گفته FDA توصیه شده است افرادی که داروی Corlanor مصرف می کنند، در حالت استراحت ضربان قلب پایدار (حداقل 70 ضربه در دقیقه) داشته باشند و داروی بتا بلاکر را در بالاترین دوز قابل تحمل، مصرف کنند.

این دارو به لحاظ بالینی در بیش از 6500 نفر مورد ارزیابی قرار گرفته است. شایع ترین عارضه جانبی این دارو کاهش میزان ضربان قلب، افزایش فشار خون، ضربان قلب نامنظم (فیبریلاسیون بطنی) و اختلال موقت در بینایی است.

در صورت بروز علائمی از قبیل ضربان قلب نامنظم، احساس فشار در قفسه سینه یا احساس ضربات مکرر و سنگین در قلب و یا تشدید تنگی نفس، کاربران این دارو باید بدون هیچ گونه تاخیری به پزشک مراجعه نمایند. بر اساس گفته FDA خانم هایی که باردارند و یا قصد باردار شدن دارند باید از مصرف این دارو اجتناب نمایند.

داروی Corlanor توسط کمپانی Amgen مستقر در Thousand Oaks واقع در کالیفرنیا تولید شده است.

تاریخ انتشار: 1394/02/03
برگرفته از: وبسایت http://www.Drugs.com
منبع: وبسایت http://www.Healthday.com

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه