اخبار پزشکی داخلی

سکته مغزی در سنین 65 سال و بالاتر بیشتری شیوع را دارد. اما میزان سکته مغزی در بزرگسالان جوان در طول دو دهه گذشته افزایش یافته است.
یافته های جدید شواهد بیشتری را پیرامون ارتباط میان باکتری های روده و سلامت ذهنی ارائه می دهند اما این که گروه خاصی از میکروب ها موجب بروز افسردگی می شوند را اثبات نمی کنند.
از آن جایی که بیماری هپاتیت سی برای سال های طولانی عامل آسیب کبدی بوده است، دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری انجام غربالگری هپاتیت c را در افراد بین سنین 53-73 توصیه کرده است.
سازمان غذا و دارو آمریکا دارو انتروزانت را برای درمان سرطان سینه و سرطان معده بدخیم ناشی از بیان بیش از حد HER2 یا آدنوکارسینوم محل اتصال معده و مری در بیمارانی که داروی دیگری برای درمان بدخیمی دریافت نکرده…
کنفرانس انگل شناسی 2019 به دنبال مشارکت برای آخرین بحث ها در زمینه انگل ها، رشد آن ها و شیوع هم زمان بیماری های عفونی و درمان آن ها است.
ما از تمام شرکت کنندگان برای مشارکت در کنگره جهانی گوارش و راه های درمان به منظور بهره گیری از سخنرانی های علمی ارزشمند و همکاری در نوآوری های و گرایشات جدید در زمینه عمل گوارش دعوت به عمل می…
زیوستد (تستوسترون انانتات) تزریقی برای درمان جایگزین تستوسترون در مردان بالغ که دچار کمبود یا نبود هورمون تستوسترون هستند، تایید شده است.
بیمارانی که دیابت نوع یک در آن ها زیر 10 سالگی تشخیص داده شده است 30 برابر بیشتر در معرض خطر بیماری های قلبی جدی هستند.
کنفرانس درمان گیاهی دیابت 2018 فرصت مذاکره ای برای دانشجویان دیابت و اندوکرینولوژی، استادان، روسا، محققین و رهبران فراهم می کند تا مشارکتی در مورد مسائلی که دیابت و اختلالات اندوکرینی را تحت تاثیر قرار می دهند، داشته باشند.
محققین از یک مدل کامپیوتری برای تعیین این که آیا کلیه های آلوده به هپاتیت سی می توانند به طور ایمنی به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیوند شوند، استفاده کردند.
ارائه پیشرفت ها و تکنیک های اخیر و جدیدترین به روز رسانی ها در زمینه مشکلات گوارشی و بیماری های متابولیک از مشخصه های کنفرانس بین المللی بیماری های گوارشی و متابولیک هستند.
کمربندی که دور شکم بسته می شوند و صداهای شکمی هشدار دهنده ناشی از سندرم روده تحریک پذیر را ثبت می کند، تشخیص و شناسایی دقیق بیماری را راحت تر می سازد.
کنفرانس گاستروانترولوژی و هپاتولوژی و آندوسکوپی بالینی یک مرور جامعی از آخرین اطلاعات، دیدگاه ها و عملکرد ها در گاستروانترولوژی، هپاتولوژی، آندوسکوپی ارائه خواهد داد.
طبق تحقیقات اخیر، وجود سطح کافی ویتامین دی در بدن نقش محافظتی در ابتلا به سرطان کولون دارد.
کنفرانس گاستروانترولوژی 2018 با گرد هم آوردن پروفسورهای برجسته، محققین، دانشجویان و نمایندگان به منظور تبادل ایده های جدید، فرصت خوبی را برای مذاکره علمی فراهم می کند.
صفحه1 از2

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه