نشستن تمام وقت پشت میز می تواند به سلامت شما آسیب برساند اما به سادگی می توان بروز این خطرات را کاهش داد.

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند در هفته حداقل 75 دقیقه ورزش شدید و یا 150 دقیقه ورزشی با سطح متوسط را داشته باشید. این مقدار ورزش را به 30 دقیقه در روز و به مدت 5 روز در هفته تقسیم کنید.

دکتر دانیال ویگیل از دانشگاه کالیفرنیا، لوس انجلس (UCLA) عنوان کرد این خبر خوبی است که 30 دقیقه ورزش زمانی است که افراد می توانند در بازه کاری خود جای دهند. نکته قابل توجه این است که شما می توانید حداقل به مدت یک ساعت راه بروید. ویگیل استادیار بالینی پزشک خانواده و جراحی ارتوپد در مدرسه پزشکی UCLA می باشد.

آیا برای بلند شدن از روی صندلی به انگیزه نیاز دارید؟ به خاطر داشته باشید: عدم تحرک شما را در خطر ابتلا به بیماری قلبی، سکته و یا حتی مرگ قرار می دهد. نکات زیر به شما کمک خواهد کرد تا فعال تر باشید:

  • سعی کنید سطل آشغال و یا سایر موارد ضروری را از میز خود دور کنید. برای برقراری ارتباط با همکاران تان به جای ایمیل یا تلفن، پیاده به سمت میز آن ها بروید. برای استفاده از سرویس بهداشتی از سرویس بهداشتی طبقه دیگر استفاده کنید.
  • به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید. کشش گردن و شانه ها را انجام دهید و برای داشتن انعطافی بهتر زانوهای تان را خم کنید.
  • اگر ملاقاتی بیش از 90 دقیقه به طول انجامید، سعی کنید به مدت 5 دقیقه استراحت داشته و در آن تمرین های کششی انجام دهید.
  • ماشین خود را دورتر از محل کارتان پارک کنید. اگر از وسایل عمومی برای رفتن به سرکار استفاده می کنید سعی کنید قبل از مقصد پیاده شوید و مقداری از مسیر را پیاده بروید.
  • نرم افزارها و برنامه هایی را دانلود کنید که شما را به فعال تر بودن تشویق می کند.
تاریخ انتشار: 1395/06/14
تهیه شده: دپارتمان تخصصی ترجمه دُروانا
برگرفته از: وبسایت http://www.Drugs.com
منبع: وبسایت http://www.Healthday.com
برچسب‌ها

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه