اخبار پزشکی پوست، مو و زیبایی

تحقیق بالینی امیدوارکننده بر روی داروی سرلوپیتنت برای درمان خارش پوستی در بیماران مبتلا به پسوریازیس
آنتی بیوتیکی جدید برای درمان عفونت های پوستی و تنفسی یا پنومونی که با نام اوماداسایکلین تایید و تولید شده است.
دکتر گای مینتز، مدیر سلامت قلب در بیمارستان قلب ساندرا اطلس در منهست معتقد است که در آینده پیشگیری از بیماری قلبی عروقی به کمک داروهای کاهش کلسترول و یک داروی ضد التهاب انجام می گیرد.
کنگره درماتولوژی 2019 یک فرصت فوق العاده برای محققین، پژوهشگران، متخصصین پوست، جراحان پلاستیک، دانشجویان و استادان است که ایده های جدید خود را ارائه دهند و پیرامون نوآوری ها، گرایش ها و نگرانی های اخیر در زمینه درماتولوژی و…
دانشمندان معتقدند که با فهم نحوه عملکرد ایزوترتینوئین، امکان تولید یک داروی مشابه یا اثرگذاری بیشتر و بدون عوارض جانبی وجود دارد.
بیستمین کنگره درماتولوژی میزبان کنفرانس های متعدد است؛ جایی که تبادل دانش از طریق بحث ها، جلسات، سخنرانی های پوستری، کارگاه ها، نشست ها و نمایشگاه ها انجام می گیرد.
محققین دریافتند که با فعال کردن یک مسیر سیگنال دهی خاص که ارتباط بین سلول های فیبروبلاست را ممکن می کند، امکان رشد مجدد موها در نواحی آسیب دیده پوست وجود دارد.
دسترسی راحت به روش های لایه برداری و تزریقات پوستی موجب شده است که افراد در سن کمتر استفاده از این روش ها را آغاز کنند حتی قبل از این که واقعا نیازی به آن ها داشته باشند.
داروی بریهالی یک کورتیکواستروئید جدید بسیار قوی در پایه لوسیون است که ایمنی آن برای استفاده در هشت هفته به منظور درمان پسوریازیس پلاکی تایید شده است.
کنفرانس کازمتولوژی و تریکولوژی 2018 یک فرصت مذاکره ای را برای بررسی پیشرفت های جدید در زمینه صنعت زیبایی، کاشت مو فراهم می کند.
سازمان غذا و دارو آمریکا داروی سیسارا را به عنوان یک آنتی بیوتیک تتراسایکلینی خوراکی برای درمان آکنه ولگاریس متوسط تا شدید غیر ندولی برای افراد 9 ساله و بزرگ تر تایید کرده است.
کنفرانس علم مراقبت پوست و بدن عمدتا با تحقیق، تشخیص و درمان شرایط مرتبط با پوست، مو و ناخن ها در ارتباط است.
سازمان غذا و دارو آمریکا لیبتایو را به عنوان یک بلاک کننده گیرنده مرگ برنامه ریزی شده یک برای درمان بیماری کارسینوم سلول سنگفرشی بدخیم یا پیشرفته تایید کرده است.
واکسن آکنه ایمن و موثر باید باکتری های مضر را مورد هدف قرار دهد در حالی که باکتری های مفید باید حفظ شوند. کارآمدی واکسن آکنه بر روی نمونه های آکنه انسانی ارزیابی شده است.
کنفرانس جهانی درماتولوژی 2018 شخصیت های جهانی که بر روی ملانوما، پسوریازیس، درماتولوژی زیبایی، جراحی پوست، اگزما، ویتیلیگو، آکنه و سایر بیماری های پوستی کار می کنند را دور هم جمع می کند.
صفحه1 از11

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه