دکتر مهدی امین خاکی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در این مقاله به سوالاتی پیرامون مراقبت های بعد از جراحی بینی پاسخ می گویند.
پولیپ بینی یک توده نرم و بدون درد است که در اثر التهاب مزمن پوشش راه های بینی و سینوس ها ایجاد می شود. در صورت بزرگ بودن پولیپ بینی راه های بینی مسدود می شوند و احتمال بروز عفونت مکرر وجود دارد. درمان دارویی پولیپ بینی و جراحی از راه های درمان پولیپ بینی هستند.
جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی به منظور اصلاح انحراف تیغه بینی انجام می گیرد. در ادامه با آمادگی، روش انجام، دوره ریکاوری و عوارض جراحی انحراف بینی آشنا می شویم.
شکستگی بینی وضعیتی است که در اثر ضربه محکم به بینی، افتادن، تصادف و... ایجاد می شود و با علائمی چون خونریزی، کبودی اطراف بینی همراه است.
رینوپلاستی یک روش جراحی برای تغییر در شکل و اندازه بینی است که اغلب به کمک بیهوشی عمومی و در بیمارستان انجام می گیرد. در این مقاله نکاتی پیرامون روش و علت انجام رینوپلاستی بینی بررسی می شود.
جراحی سپتوپلاستی بینی تیغه بینی را از طریق ترمیم، تغییر موقعیت و جایگزینی غضروف، استخوان یا هر دو در داخل بینی، اصلاح می کند. در مورد تاثیرات سپتوپلاستی بینی با جراح پلاستیک خود مشورت کنید.
جراحی بینی چیست؟ روش انجام جراحی بینی چیست؟ خطرات جراحی بینی و عوارض جراحی بینی چیست؟ مشاوره قبل از جراحی بینی بر چه اساسی صورت می گیرد؟ خطرات بیهوشی در جراحی بینی چیست؟
جراحی بینی چیست؟ جراحی بینی چگونه انجام میشود ؟ جراحی بینی چه عوارضی دارد ؟ برای یافتن پاسخ پرسش های زیر مقاله پیش رو را دنبال کنید.

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه