اخبار پزشکی زنان و زایمان

گزارشی از یک تحقیق بالینی که نشان می دهد خطر ابتلا به سرطان در کودکان متولد شده با روشهای کمک باروری در مقایسه با سایر کودکان، بالاتر نیست.
احتمال بروز عوارض بارداری شدید در خانم های دریافت کننده درمان های ناباروری خصوصا آی وی اف در مقایسه با خانم هایی که بدون درمان صاحب فرزند شده اند، بیشتر است.
سازمان غذا و دارو آمریکا داروی هرپستین هیلکتا (تراستوزومب و هیالورونیداز اویسیک) را برای تزریق زیر پوستی به منظور درمان افراد مبتلا به سرطان سینه در مراحل اولیه که HER2 در آن ها مثبت است تایید کرده است.
بیماران مبتلا به سرطان ریه قبل از ابتلا به یائسگی و آغاز شیمی درمانی باید اطلاعات لازم پیرامون خطر آمنوره ناشی از شیمی درمانی و سایر مشکلات یائسگی داشته باشند.
مکمل گیاهی کراتوم می تواند نقشی در وابستگی اپیوئید داشته باشد اما در حال حاضر داده های محدودی پیرامون نحوه اثرگذاری آن وجود دارد.
داروی هرزوما یک آنتاگونیست گیرنده HER2/neu است که مشابه زیستی داروی هرپستین محسوب می شود که برای درمان سرطان سینه ناشی از بیان بیش از حد HER2 به کار می رود.
متخصصین زنان معتقدند که خانم ها نیاز دارند که علائم سرطان تخمدان را بشناسند و در صورت مشاهده آن ها به پزشک مراجعه کنند.
کنگره سلامت زنان و تولید مثل یک مذاکره بین المللی فوق العاده است که فرصتی را برای به اشتراک گذاشتن دانش تحقیقاتی میان متخصصین جهانی پیرامون سلامت زنان فراهم می کند.
کنفرانس سلامت زنان، زنان و زایمان 2018 از تمام شرکت کنندگان، سخنرانان و ارائه دهندگان برای شرکت در این کنفرانس با موضوع اصلی "ارائه آخرین نوآوری ها در زمیه مراقبت از سلامت زنان" دعوت به عمل می آورد.
یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که ارتباطی میان مصرف قرص روغن ماهی در بارداری و تولد کودکان سالم تر و قوی تر وجود دارد.
کنفزانس سلامت زنان 2018 یک رخداد اساسی است که پیشگامان در عرصه آکادمیک و صنعت از سراسر جهان را به هم پیوند می دهد تا دانش و پیشرفت های تحقیقاتی خود در زمینه درمان تومور را به اشتراک بگذارند.
لقاح آزمایشگاهی شانس داشتن فرزند را در اختیار زوج هایی که برای بارداری تلاش می کنند، قرار می دهد اما مطالعه ای جدید نشان می دهد که این کودکان در معرض خطر بالای فشار خون قرار دارند.
کنفرانس بین المللی زنان، زایمان و سلامت زنان بهترین فرصت برای دستیابی به بزرگترین گردهمایی از شرکت کنندگان از جامعه سلامت زنان از سراسر جهان است.
دیابت بارداری تنها در دوران بارداری رخ می دهد و می تواند مشکلات جدی را برای سلامتی مادر و کودک به دنبال داشته باشد. تست هموگلوبین گلیکوزیله می تواند در تشخیص خطر دیابت بارداری در اوایل این دوران کمک کننده…
مامایی یک علم و حرفه مرتبط با سلامتی است که با بارداری، زایمان و دوره بعد از زایمان (شامل مراقبت از نوزاد تازه متولد شده) در کنار سلامت جنسی و تولید مثلی خانم ها در سراسر زندگی شان در ارتباط…
صفحه1 از50

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه