جراحی غبغب به منظور برداشتن چربی اضافی زیر چانه انجام می گیرد که روش های مختلفی برای آن وجود دارند. در مواردی تزریق ماده حل کننده چربی جایگزین جراحی می گردد.
در این مقاله به روش جراحی زیبایی گوش و مراحل آن می پردازیم.
جراحی گوش می تواند عیوب ظاهری گوش خارجی را بهبود بخشد. در این مقاله به مواردی پیرامون جراحی گوش خارجی می پردازیم.
جراحی زیبایی گوش جراحی است که به منظور بهبود ظاهر گوش ها و اصلاح برخی ناهنجاری ها در ظاهر آن ها انجام می گیرد. در این مقاله نکاتی را پیرامون نحوه انجام، آمادگی و عوارض جراحی زیبایی گوش بررسی می کنیم.
در بیشتر موارد لیفت گردن به عنوان بخشی از جراحی لیفت صورت انجام می شود. جراح پلاستیک در مورد روش مناسب جراحی لیفت گردن با شما صحبت می کند. در ادامه با روش های مورد استفاده در جراحی لیفت گردن و عوارض ناشی از آن ها آشنا می شویم.
اتوپلاستی چیست؟ اتوپلاستی (جراحی زیبایی گوش) روشی است که به وسیله آن می توان شکل، موقعیت یا اندازه گوش را تغییر داد. اتوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که باعث اصلاح ظاهری گوش ها می شود و توسط جراح زیبایی انجام خواهد شد. در این مقاله سعی بر آن شده که تعریف و توضیحی از اتوپلاستی (جراحی زیبایی گوش) ارائه گردد.

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه