لابیاپلاستی از جمله جراحی های زیبایی زنان است که در آن بافت اضافی لوب های داخلی ناحیه تناسلی برداشته می شود. وجود بافت اضافی و افتادگی این ناحیه مشکلاتی را برای خانم ها ایجاد می کند. در این مقاله برخی نکات پیرامون مراقبت بعد از لابیاپلاستی و ریکاوری آن بررسی می شود.
جراحی لیپوپلاستی از جمله جراحی های زیبایی زنان است که به منظور بهبود ظاهر ناحیه ولوو و رفع مشکلاتی که در ادرار کردن یا تماس جنسی وجود دارد، انجام می گیرد. در این مقاله مطالبی را پیرامون روش انجام و ریکاوری بعد از جراحی لیپوپلاستی مطالعه می کنیم.
جراحی ترمیم واژن و مجرای ادرار از جمله جراحی های ترمیمی است که به منظور رفع نقایص و بهبود ظاهر این نواحی انجام می گیرد.
بستن لوله های رحم و عوارض آن از مواردی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت. بستن لوله های رحم در زنان روشی دائمی برای پیشگیری از بارداری می باشد. عمل بستن لوله های رحم در حین سزارین نیز انجام می شود.
جوانسازی واژن بدون جراحی مجموعه ای از روش های ترمیم واژن هستند که به کمک انرژی حرارتی انجام می گیرند و با رفع مشکلات ناشی از افزایش سن به بهبود ظاهر واژن کمک می کنند. در این مقاله با انواع آن ها و نحوه کارکرد شان آشنا می شویم.
جوانسازی واژن بدون جراحی انواع مختلفی داشته و مشکلات ناشی از جراحی همانند درد، زخم و عفونت را ندارد. این روش علاوه بر رفع خشکی و سستی واژن، برای درمان بی اختیاری استرسی ادرار نیز کاربرد دارد.
در این مقاله دکتر پیرایه فرزانه کاری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی به سوالاتی پیرامون لیزر در جوانسازی واژن پاسخ می دهند.
در فایل صوتی زیر دکتر منصوره امیدی جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی به سوالاتی پیرامون جراحی لاپاراسکوپی پاسخ می دهند.
صفحه1 از6

درباره دُروانا

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)
وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.
از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.
با دروانا همراه شوید.

موضوعات ویژه